top-icon Електротехнічні рішення для дому — доставка по Україні, монтаж і подальше обслуговування

Іконка телефону +38 044 392 73 32 blue-arr-down

Написати в Signal
+38 066 701 64 60

Графік роботи

  • Пн-Пт: 9:00 - 22:00
    Сб-Нд: 9:00 - 17:00
Передзвонити мені

Іконка телефону +38 044 392 73 32 arrow

Написати в Signal
+38 066 701 64 60

Графік роботи

  • Пн-Пт: 9:00 - 22:00
  • Сб-Нд: 9:00 - 17:00

Графік роботи

  • Пн-Пт: 9:00 - 22:00
  • Сб-Нд: 9:00 - 17:00

Категорії Закрити

Гарантійні зобов'язання на електротехніку від 220Volt

Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 до 15 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. 

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину. 

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації. 


 

Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. 

Будь ласка, зверніть увагу - обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. 
А також має бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність та всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 


 

Гарантійний ремонт товару

Наш інтернет-магазин продає тільки вироби найбільших світових виробників, до того ж, у нас товари проходять вхідний контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена у нас буде радувати Вас довгі роки. Однак іноді техніка ламається. Якщо це сталося, наведено нижче правила гарантійного обслуговування. 

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. 

У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. В усіх гарантійних талонах є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато, і Ви можете вибрати зручний для Вас. 


 


Якщо у гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар


Якщо в гарантійний період придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. 

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Суттєвий недолік» і сервісний центр не може усунути заявлену несправність, а тому товар підлягає обміну. 
     

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • неправильне заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний номер, який знаходиться у пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений. 
     

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. 
     

Список авторизованих виробниками сервісних центрів

Список авторизованих сервісних центрів вказаний в оригінальному гарантійному талоні, якщо ви не змогли його знайти або у вас виникли якісь складнощі - ви можете уточнити актуальну адресу сервісного центру у наших експертів.

 

 

Повернення товарів здійснюється в наступному порядку:

1. Необхідно звернутися до менеджера та повідомити про бажання повернути товар.

2. Заповнити Анкету.

3. Надіслати на e-mail: [email protected] заповнену Анкету, відсканований паспорт.

4. Звернутися до авторизованого сервісного центру, отримати висновок про те, що умови експлуатації приладу не порушені.

5. Приїхати до офісу з оригіналами документів: паспорт, видаткова накладна, укладання сервісного центру. Повернення грошей здійснюється за наявності товару у повній комплектації, включаючи всі елементи упаковки.