Електротехнічні рішення для дому — доставка по Україні, монтаж і подальше обслуговування
+38 044 392 73 32
Графік роботи
+38 044 392 73 32
Графік роботи
Графік роботи
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
В наявності
Немає в наявності
Немає в наявності
Немає в наявності
Немає в наявності
У перехідних режимах (старт і стоп) електроприводів з асинхронним двигуном миттєвий струм може перевищувати номінальний в 5-8 разів. Це створює навантаження на внутрішню мережу живлення, що може привести до короткого замикання, перегріву і передчасного зносу обмоток стартера. В 1,5-2 рази збільшується крутний момент ротора, викликаючи динамічні удари і прискорюючи зношування механічних елементів двигуна. Виникає навантаження на систему, що працює від приводу. Наприклад, в насосних системах спостерігаються гідроудари, в конвеєрах — пориви транспортерної стрічки.
Засіб обходу зазначених неприємностей — софтстартер - електромеханічний або електронний пристрій регулювання процесів розгону і гальмування. При включенні двигуна воно лінійно нарощує напругу, що подається на двигун, — від 30-60% номінального до повного. Дозволяє утримувати верхню межу пускового струму лише в 3-5 разів вище номінального. Знижує електродинамічні навантаження і скорочує час пуску і зупинки.
Робота "м'яких" пускачів заснована на зустрічно включених силових тиристорах (симисторах). Варіативність пристроїв обумовлена відмінностями в методах зміни напруги в залежності від навантаження на двигун, в схемах регулювання, сервісних функціях.
УПП виконують амплітудне або фазове управління напругою. Амплітудне регулювання прийнятно для запуску в холостому або слабо навантаженому режимі. Фазове-оптимально для приводів з «важкими» і частими стартами.
Додаткові сервісні функції розширюють область застосування пускачів:
Завдання параметрів УПП - часу пуску і гальмування, початкової напруги — здійснюється вручну. Зовнішнє управління пускачами може бути аналоговим або цифровим. Аналогові моделі регулюються потенціометрами і додатковими зовнішніми пристроями. Цифрові реалізуються за допомогою мікропроцесорних контролерів і володіють широким функціоналом. Налаштування в таких пускачах виконується з інтерактивної панелі або по мережевому протоколу промислової системи.
Вибір софтстартерів здійснюється на основі їх перевантажувальної здатності, вимог до пускового і повного струму двигуна, кількості пусків на годину. Струм УПП повинен перевищувати номінальний струм двигуна.
Пристрій плавного пуску не регулює швидкість ЕД в робочому режимі і не виконує реверсування ротора. Захист від короткого замикання УПП також не забезпечить — необхідно застосовувати відповідні Вступні автомати.
Придбати пристрій плавного пуску і гальмування в Україні ви можете на нашому сайті 220 Volt. Сам магазин знаходиться в Києві, але доставка здійснюється в будь-яку точку України обраним вами способом.
Підписуйтесь на email розсилку зі знижками
Ви вдало підписалися на email розсилку зі знижками
Ви вже підписані на розсилку зі знижками
Не правильний email. Повторіть, будь ласка.